Wednesday, December 10, 2008

Raya AidulAdha: Penang I'm coming

Niat di hati hanya ingin bersarapan di Changlun. Tapi disebabkan kebosanan yg melampau, aku terlajak bawa keta sampai ke penang. Just lepak-lepak kat Plaza Gurney, lepak kat MST Golf. Beli Grip jer sebab nk tukar wood 3 Taylormade aku tuh. Tapi tu diala, teracun diri sendiri tengok Burner Taylormade wood 3, harga tawaran RM699. Aku try dan tengok jerla. Nak beli tak mampu. Takpe2 kita tunggu harganya drop kat lelong.com.my hehehe. Pastu bolehlah aku bid dan beli heheh. Pastu aku ke Parkson, beli baju & seluar brand Durban. Saja beli sebab nk reward diri sendiri. Lebih kurang pukul 3.00pm, aku pun balik & berangkat ke luar dari Penang. Saja bertolak awal sebab taknak tersangkut kat jammed. Ondaway balik, aku singgah kat SP jap, pergi kat Panwest then beli topi & tee. Untuk koleksi.

Dalam kul 5.00pm aku sampai kat Changlun, tapi tak balik terus sebab singgah kat bengkel. Tengok keta Honda. Keta blum siap lagi tapi part yg ditunggu dah ada, tinggal nk pasang jer. AKu balik ke rumah dlm kul 8pm then pas solat isyak, aku sambung buat soalan mid-exam PJJ..Pastu terus tido.

p/s: rindu tahap dewa kat isteri dan anak tersayang. Boleh pengsan abah dibuatnya sebab terlalu rindu..

No comments: