Sunday, December 7, 2008

Malam Raya: Boosan lagi

Hari ini p kerja pun malas. Semua opis (boleh dikatakan UUM lengang) nmpk mcm tutup jer. Staf yang ada kat pejabat pun tak ramai. Kerja aku buatlah sedikit pembacaan utk kelas PJJ akan datang. Baca nota baca gak, tapi lama kelamaan tak tahan. So, masa lunch time pi bengkel tgk honda kesayangan plak. Belum sihat lagi dia tuh. Nmpk gaya lambat lagilah kot, maybe pas raya la jawabnya.

Hari juga mood aku tak berapa baik. Yerla, barang yang ditunggu tak sampai2 lagi.Beli taklah mahal, almaklumlah barang second hand jer..huk huk. Takperla janji benda ni sesuai bila dipakai dan yang paling penting menjadi senjata utama dalam beg biru 'srixon' tuh heheh.Dah beli melalui lelong.com.my, seller pun dah pos, tapi skynet tu buat hal. Ada plak hari ini depa cuti. So esok cuti sebb raya, lusa pun cuti lagi then nmpk gaya lambat la plak aku terima. Tension. Ingatkan bolelah test benda tu petang tadi. Tapi kempunan jerla jawabnya. Hampeh betul. Takperla sabar jerla.

Emm esok raya. DOk sorang kat rumah ni buat aku rasa bosan & sedih. Wife & anak takda. Dahla diorang tu penyeri rumahtangga aku. Sorang dengan gaya manjanya dan sorang lagi dengan gaya nakalnya. Rindu kedua2nya, namun rindu kepada uminya tetap no 1. Rindu kat baby no 1.5 heheheh. Planning esok? Lps solat raya, igt nk pergi lawat kawan2 kat penang. Dah lama tak jumpa diorg. Tapi tengok keadaanlah sbb soalan mid-sem PJJ, pihak KOlej dah start minta dah. So, klu rasa tak sempat, kena berkampung kat umah jugalah.

Tadi petang beli lemang + ayam masak lemak kat kedai mamak. Kira jadi rendang la tuh. Kenyang gakla. ALhamdulillah.

No comments: